kolin_hobbi ruhamentő

Szoknyából hátizsák-videóval

2018. szeptember 19. 09:45 - fashionLi

Újragondolt ruhadarabok

Biztosan lapul néhány olyan ruharabod a szekrényben, amit nem hordasz már. Kifakult, nem divatos már, kicsi vagy éppen túl nagy lett az idők folyamán.

Gondolkodj el az alternatív felhasználásán, ajd neki még egy esélyt. Keltsd új életre a ruháidat.

Így történt, hogy néhány napja két szoknyából készítettem el ezt a hátizsákot.

img_3137.jpg

Itt a videóban megnézheted a lépéseket, lejjebb pedig szöveges+képes leírásban olvashatsz róla.

Kellékek:_9054686.JPG

  • igénytől függően néhány megunt ruhadarab: kombinálhatsz színeket, anyagokat is- természetesen vásárolt textilből is készítheted.
  • centiméter/vonalzó
  • szabókréta/ceruza
  • olló(k)
  • bontótű (ez akkor hasznos, ha szét kell bontani a kész ruhadarabot, pl  cipzár újrahasznosításához)
  • cipzár

1) A két szoknya, ami nagy méretének köszönhetően további felhasználásra is alkalmas lesz.

A fekete egy puha műbőr anyagú szoknya, aminek tartása megfelelő egy táskához, és a vastagságával is elbánik egy háztartási varrógép.
Első látásra már biztos voltam abban, hogy ebből a különleges, enyhén csillogó anyagból táska lesz. A feketével kombinálva pedig látványosan kiegészítik egymást.

skirts.jpg

2) Jelöld be mekkora anyagra lesz szükséged és vágd ki. Az én táskám magasága 40 cm, szélessége 25 cm. A vállpánt hossza 58cm. Az elöl lévő ráhajtóka 12cm hosszú.
A kisebbik cipzár az ezüst szoknyából való, a hosszabb (25cm) vásároltam. Mivel nem volt ezüst fogazatúból megfelelő méret, ezért lerövidítettem. A levágásánál viszont a bevarrást ne felejtsd el, különben szétbomlik a cipzár. :(

_9054692.JPG

A fekete a háti része,ezüst az eleje, amire alulra cipzáros zsebet varrtam.

3) Cipzár rávarrása az ezüst és fekete anyag felső találkozásához. _9074694.JPG

4) A cipzárt eltakaró hajtóka kimérése-kivágása, oldalas levarrása.

_9074706.JPG_9074711.JPG

5) Pántok kivágása, 6 cm széles, dupla anyagvastagsággal dolgoztam.

Ha szeretnéd kézben is könnyedén fogni a táskát, a két pánt közé 5-6cm széles fület is tehetsz. Én ezt utólag varrtam rá, de ha előre tudod, hogy szeretnél rá, a pántokkal együtt varr be a következő lépésként.

_9114724.JPG

6) Pántok, fül levarrása a hajtóka alá a háti (fekete) részhez. Oldalról mérve 6 centire helyeztem el a pántokat._9074722.JPG_9074721.JPG

7) Elülső részhez cipzár varrása.

_9114736.JPG

Már nagyon látványos a folyamat, hamarosan kész a táska. Kiterítve így néz ki:

_9134740.JPG

8) Először a pántokat varrd az alsó részhez, ezután utolsó lépésként az oldalán varrd össze.

Fordítsd ki, és kész (:

img_2904.JPG

_9184769_blog.jpg

Kérdés, vélemény esetén, vagy ha valami nem érthető az elkészítéssel, írj kommentbe (:

 

►►►Megtalálsz a következő helyeken is:
Facebook    
Instagram
Pinterest
Youtube
►►►

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napichic.blog.hu/api/trackback/id/tr914248637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása