kolin_hobbi ruhamentő

DIY_karkötő

2016. március 20. 08:27 - fashionLi

Csinálj magadnak egyedi karkötőt!.

Hozzávalók:

-fa karkötőalap ( hobbiboltból beszerezhető, 280-550 Ft között van mérettől, vastagságtól függően )

-Különböző színű kötél.( én a 3 cm vastagságúhoz 3 különböző színűt használtam, egyenkén 1,5m-es hosszal dolgoztam; szintén hobbibolt 195FT/m )karkotoalap.jpg

- pillanatragasztó a végek rögzítéséhez.( a képen hobbiragasztó van, de azt nem ajánlom, nem tartós! átváltottam a pillanatragasztóra)

Elkészítése nagyon egyszerű, 10-15percet vesz igénybe. Túl színesre szerintem nem érdemes csinálni, 2-3 különböző szín, vagy színárnyalatból is már különleges darabokat lehet készíteni.

A fa karkötőalapra csavarjuk rá a köteleket, rögzítsük pár pillanatig ragasztóval, majd egyesével, tekerjük rá szorosan a karkötőre.
A végeket újra pillanatragasztóval rögzítsük.
És kész. Hordhatjuk az egyedi karkötőnket!

diykarkoto.jpgAngolmániám jegyében kék-fehér és piros színeket használtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napichic.blog.hu/api/trackback/id/tr378499182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása