kolin_hobbi ruhamentő

Cipzár öv

2016. április 30. 08:24 - fashionLi

Néhány éve varrtam ezt a ruhát. Magàban nem túl izgalmas, ezért gondolkodtam muve lehetne feldobni.

Kezembe került egy hosszú ,fém cipzár.Vettem még egyet, és készítettem belőle egy övet. Csak össze kell varrni a ketőt.

Nem volt több 10 percnél.

Gyors ,látványos, és egyedi.

Igaz , ehhez varrógép szükséges, mivel kézzel nem biztos, hogy túl tartós lesz az összevarrás. A hátsó részéhez 2 vagy 3 rávarrható patentot raktam, amivel záródik. Lehet bontható vagy nem szétcipzározható cipzárból is, lényeg a fém hatáson van, ami magában is jobban mutat , mint a műanyag társaik. Drágább is, de szerintem megéri rákölteni a 800-1200ft/ cipzár árát.cipzarov.jpg 

rt10vpt_close_end_polyester_zipper.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: cipzár öv outfit DIY

A bejegyzés trackback címe:

https://napichic.blog.hu/api/trackback/id/tr378674648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása