kolin_hobbi ruhamentő

Mit kezdjek egy rossz CDvel...

2016. január 14. 00:16 - fashionLi

Ha már tegnap esős időről volt bejegyzés..

Ma megmutatom az esőcseppes pólómat, amit még 2éve készítettem 2 db CD segítségével.

De hogyan??

csepp_diy.jpg

Kellékek:
póló
2 vagy 2 CD ( a legjobb, ami nem az arany bevonatú, mivel az könnyen lepattog vágásnál
olló ( a papírvágónál erősebb )
pillanatragasztó

Forraljunk fel vizet, majd dobjuk bele a CD(ket). Egy órát hagyjuk benne ázni, hogy könnyebb legyen vágni. Közben találjuk ki milyen formát vágjunk, mit akarunk díszíteni vele. Én az esőcseppeket választottam, aprólékos a vágása, de szerintem megérte[: Pillanatragasztóval lehet fixálni a textilre. A mosást nagyon jól bírja, én ezt 2014-ben csináltam, azóta sem potyogtak le !
Dekorálható vele akár ing gallérja vagy táska is.

Szólj hozzá!
Címkék: rainy CD DIY T-Shirt

A bejegyzés trackback címe:

https://napichic.blog.hu/api/trackback/id/tr518270596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása