kolin_hobbi ruhamentő

Magyar formaruhák a vizes VBre

2017. július 11. 01:00 - fashionLi

 A vizes világbajnokság július 14.-én indul. Ez alkalomból néhány napja bemutatták azokat  a formaruhákat, amelyeket a hoszteszek fognak viselni az események alatt.

A VB fő grafikai elemei visszaköszönnek a ruhákon, illetve a színválasztás ami még illik a rendezvényhez.

Íme itt van a négy fazon-a vélemény pedig alatta:

formaruha-800x564.jpg

A tervezést nem gondolták túl. Egyszerű szabásvonalak jellemzik az egyes modelleket. Túlságosan is egyszerű. És nem túl modern. Ez akár a 60-as évekből is származhatna. Ki tudja honnan inspirálódtak a tervezők?

A kollekció unalmas, nem hoz semmi különlegességet. A három különböző hosszúságú szoknya sem javít az összképen. A mini-midi és A vonalú szoknyákhoz tervezett kabátok pedig a konzervatív irányvonalat erősítik. Talán a szűk minire szavaznék, kombinálva a zártabb felsőrésszel.

Neked hogy tetszik?

►►►Követhetsz a következő helyeken is:
Facebook    
Instagram
Pinterest
►►►

 

70 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napichic.blog.hu/api/trackback/id/tr1512656001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fingerbangs 2017.07.11. 13:40:04

szerintem nem rossz, legalább matyó meg kalocsai minta nincs rajta, a színei szépek, a szabás inkább visszafogott mint régmódi, a kabátka kicsit béna, de a funkcióját (hogy messziről lehessen tudni ki a hostess) szerintem tudja, minden más lényegtelen

Dorinda41 2017.07.11. 13:54:04

Borzalmas. Mint nagyanyám ruhái. Fiatal, sikeres, fitt sportolóknak katasztrofális.

Bambano 2017.07.11. 14:17:16

az, hogy kicsit olyan semmilyen se, nagyságrendekkel jobb, mint a mostani felkapott tervezők szokásos ámokfutása.

vizsla_barat 2017.07.11. 14:34:38

Igen melyen Szántó elemzés volt. Felér egy disszertációval.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.11. 14:45:03

Szerintem a cigány Zorbán diktátor direkt azért az izraeli zászlóból csinálta a formaruhát, hogy ezzel leplezze fasiszta antiszemitizmusát!

hatar.comment 2017.07.11. 15:02:49

Szerintem nem rossz ez egyáltalán. Én talán kék cipőt adnék a hölgyekre. Azokkal értek egyet, akik azt mondják, hogy inkább ez a szelíd visszafogottság, mint valami agyament dizájn.

morph on deer 2017.07.11. 15:27:57

@csentecsa:
A Malév '83-ban kifejezetten jobb, stílusosabb volt!
Ez egy langyos semmilyenség, nehogy véletlenül bárkiben is megütközést keltsen - eltekinve attól aki megjegyezte, hogy mi az aktuális dátum...

morph on deer 2017.07.11. 15:35:40

@hatar.comment:
Köszönöm!
Most már mindent értek!

A labdarúgó válogatottunk "szelid visszafogottsággal" játszott Andorrán...

A gazdaságunk "szelid visszafogottsággal" szárnyal, a többieket merő udvariasságból engedjük előre...

A magyar iskolások "szelid visszafogottsággal" teljesítettek a Pisa teszten...

Németh Szilárd "szelid visszafogottsággal" művelt és civilizált fideszes...

Ésígytovább, avégtelenségig!
Gyönyörű, na!

baliquez 2017.07.11. 15:37:31

Gratulálok a "kreatívnak" hogy két cigi között sikerült fellapoznia a dohányzó melletti lomtalanítás romjain heverésző Burda-magazint.

hatar.comment 2017.07.11. 15:43:09

@morph on deer: de gustibus non est disputandum :)

Értem és ezek engem is szomorúsággal töltenek el, de csak 2018-ban tudok majd reagálni mindarra ami Mo-on történik. Akkor kellene mindenkinek ... szelíd visszafogottsággal a megfelelően ikszelni ;)

Namir 2017.07.11. 15:51:13

Milyen igaz.
Jobb lett volna egy Baywatch típusú piros egyrészes fürdőruha, és lassított felvételen mutathatnák, ahogy futnak benne a hoszteszek. Biztos jót tenne a nézettségnek.

Ja, hogy a lányok a "háttérben" tevékenykednek?! Akkor jó ez is.

Bikkfanfutyulo 2017.07.11. 16:18:53

Van még jegy? - Akinek az alakja engedi, arra teljesen átlátszó ruhát adnék. - Elkelt minden jegy? De kár... :-P

*rockstar* 2017.07.11. 17:10:01

Szerintem szép, szolid, nem is kell ezt túlgondolni.

VaradiJanos 2017.07.11. 19:11:23

@Dorinda41: nem zavar, hogy nem azok fogjàk viselni?

röf 2017.07.11. 21:04:54

Asszem, Ti már egyfajta beteg emberek vagytok....
Orvost.....

septem 2017.07.11. 21:42:27

teljesen jó ruhák.

sZulamith 2017.07.11. 21:50:03

@morph on deer: -))))))
Valóban szelíd visszafogottság jellemzi a ruhákat. Egy falusi templomi esküvőre el is menne:) Tervezője bionyára fázós, mert az alkalom, és a nyári meleg is szelősebb ruhát kívánna.

The G 2017.07.11. 23:21:53

Értelmetlen cikk. Ilyet ne írj többet.

Anselmo 2017.07.12. 00:39:14

Mivel a hölgyek sportrendezvényre készülnek, nem pedig divatbemutatóra, teljesen rendben van az egyszerű ruha.
Persze dughatnának pávatollat a fenekükbe.

czjanos 2017.07.12. 06:22:56

Ha az volt a cél, hogy ne tűnjenek ki a világoskék-fehér környezetben, azt elérték.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.12. 07:59:17

Nekem tetszik. Nincs agyoncicomázva, egyszerű, szolid, harmonikus. Felesleges ezzel kötözködni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.12. 08:01:02

@Dorinda41: A hostessek fogják viselni, nem sportolók. Annyi eszed van mint egy marék lepkének.

gyongyi70 2017.07.12. 08:48:30

Nagyis ruhák. A nagyik közül is inkább azok hordanak ilyet, akiknek szüksége van az "ápol és eltakar" típusú fazonra. A hostessek - elvileg - csinos, fiatal, jó alakú hölgyek, amit meg lehetne mutatni visszafogottan is: testet enyhén követő szabásvonallal, ceruza vonalú ruhával/szoknyával, térd feletti ruhahosszal. Ettől nem lett volna magamutogató, viszont csinos és nyárias igen. A színek tetszenek.

2017.07.12. 08:49:03

A cipő színe nem passzol. A többi rendben.

Netuddki. 2017.07.12. 09:00:16

Ha olyan meleg lesz mint hét elején, akkor meg fognak dögleni a kabátkában a napon.

gyongyi70 2017.07.12. 09:00:53

@...elmúlik...: De, passzol. Az övre rímel.

Roan 2017.07.12. 09:40:51

Az első kettő egy az egyben 80-as évekbeli divat, talán csak a válltömés hiányzik, a 3. is erősen arra hajaz, a mini szoknyás verzió elfogadható, nem akar kitűnni, ezért inkább semmilyen lett. Azért nem lett volna hátrány, ha a fiatalosabb, csinosabb designt választottak volna.

GöTi 2017.07.12. 09:52:39

A leszólt egyszerű szabás praktikus, mert legyártanak egy méretsort, aztán a hostessek beleugranak a méretüknek megfelelő ruhába, nem kell egyénre igazítani azokat.

nemecsekerno_007 2017.07.12. 09:55:57

10 millió fociszakértő és stylist országa :)

gyongyi70 2017.07.12. 10:13:37

@GöTi: Biztos pasi vagy. Csinos ruhából is létezik konfekció méret, a nők 99,9% konfekció ruhát hord. Nagyon tud lendíteni a dolgon, ha az anyag kissé elasztikus.

Irbisz 2017.07.12. 11:21:31

Kerdes hogy ez a ruha tul egyszerü vagy csak letisztult-e, uis. hoszteszeknek egy ilyen ruha tökeletesen megfelel mivel hasznalni es hordaniuk is kell.
Ugyanis lathatolag sokan elfeledkeztek arrol, ez nem parizsi divatbemutato, ahol a hetköznapokban hordhatatlan ruhaköltemenyeket csodalhat meg a nagyerdemü, es a divattervezök eszmeletlen ötleteitöl es hihetetlen "kreativitasatol" illik ajuldoznia a kellöen sznob közönsegnek, mert a semmi ertelmesen ujat kitalalni mar nem tudo divatdiktatorok, akik ugymond keverik a retro es a modern eleterzest, aszimmetrikus, origamiszerü darabokat es halos megoldásokat alkalmaznak, a biznisz fenntartasa erdekeben kenytelen valamivel mindig elörukkolni, beleertve a rengeteg csipket es elenkkek, sapadtlila es burgundi szineket.

véleményM 2017.07.12. 11:25:42

Nem a formaruha, amitől hányni lehet a vizes VB-től. Ez lenne a legkisebb probléma.!

gyongyi70 2017.07.12. 12:22:18

@Irbisz: sztem senki sem a haute couture-t hiányolta, csak a modernebb, csinosabb szabásvonalat.

Attilajukkaja 2017.07.12. 12:41:56

A ruhákkal még kibékülnék. Egyszerűek, de csinosak.
A bajom a masnis cipőkkel van. Ki kellene már nőni ebből a Dorothy-s (gyermekded) stílusból. Lehetett volna egy kicsit elegánsabb az egész hacuka,.. és kicsit merészebb is. De hát 130-180 milliárdért mit várhatunk el? Reménykedjünk abban, hogy ennyi elég lesz egy tisztességes VB-re!!!!

Roan 2017.07.12. 13:52:44

@Irbisz: Szerintem senki sem a divatbemutatók kreációját hiányolja, meg lehet nézni más rendezvények formaruháit (olimipák, Tour de Farnce, stb.). Direkt nem a Forma-1 hostesseit írtam, de még ott is találni visszafogott ruhákat, amik ezerszer csinosabbak, modernebbek ennél.

Csipyke 2017.07.12. 14:12:06

Fikázni könnyű. Aki jobbat tud, miért nem pályázott?

Attilajukkaja 2017.07.12. 14:13:50

@Csipyke:
És miből gondolod, hogy nem volt ilyen?

Irbisz 2017.07.12. 14:16:46

@Roan:
Ezek a ruhak nem a kategoria csucsai, nem allitottam ilyesmit, de nem is rondak vagy atlag alattiak, sima tizenkettö egy tucat formaruhak, semlegesek, nem fognak sem elragadtatast, sem elszörnyedest kivaltani (de nem is gondolom h. ez lenne a fö celjuk). Igy erösen ketlem hogy maguk a vendegek v. az ujsagirok ezen csamcsognanak, ezek a magyarok ott a tavoli orbanisztanban meg normalis ruhaba sem tudtak bujtatni a hostesseket
Ez csak egy divatblog vajtfülü olvasoin altal felfujt "problema", mert azt varjak el, ami igazabol nem elvarhato.

Csipyke 2017.07.12. 14:22:32

@Attilajukkaja: csak sejtem, de nem hiszem, hogy mellélőttem.

szerella 2017.07.12. 14:45:16

Szerintem unalmas, divatjamúlt kreációk. Nem is előnyösek a lányokon sem, öregiti őket ez a stilus.

Attilajukkaja 2017.07.12. 15:16:23

@Csipyke:
"csak sejtem, de nem hiszem, hogy mellélőttem"
:o)
Én meg abból indulok ki, hogy manapság hiába pályáznak a legtehetségesebb, legjobb, legolcsóbb szakemberek bármire is, úgyis a Haver kapja meg a megbízatást. A végeredmény meg olyan lesz, amilyen. Pl. olyan, amit a képen is látsz. Középszerű. És ez még a szerencsésebb eset!

Attilajukkaja 2017.07.12. 15:18:03

@Irbisz:
"Ez csak egy divatblog vajtfülü olvasoin altal felfujt "problema""
Akkor nézd meg ezeket az egyenruhákat:
illegalbeauty.blog.hu/2017/07/11/ennel_stilusosabb_legiutas-kiseroket_meg_biztosan_nem_lattal

Csipyke 2017.07.12. 15:18:37

@Attilajukkaja: no es mennyire mas lenne ez a poszt ugy, hogy : nezzetek, ezek voltak az en terveim, nennyivel faszabbak, de valami seggnyalo elvitte az elso helyet ezekkel a sz@rokkal...

Fikazni konnyu

2017.07.12. 21:20:27

@gyongyi70:

Arra igen, de a ruhához nem annyira.
(De jó ízlésed van :)

Roan 2017.07.12. 23:34:01

@Irbisz: Mi a nem elvárható? Hogy nem se íze, se bűze ruha legyen, hanem, ha valaki már foglalkozott a tervezéssel, ne a 80-as éveket porolja le?

Attilajukkaja 2017.07.13. 09:52:44

@Csipyke:

"Fikazni konnyu"
Valóban! Akkor mindenki kussoljon, ha valami nem tetszik neki?

" nezzetek, ezek voltak az en terveim, nennyivel faszabbak, de valami seggnyalo elvitte az elso helyet ezekkel a sz@rokkal..."
Nem minden tervező vezet blogot. De ha mégis, nem biztos, hogy publikussá akarja tenni a teveit, mert azzal kizárja magát/a munkáit más - pl. nemzetközi - pályázatokból.
Az lett volna az igazi, ha a bíráló bizottság mutatja be a pályázatokat, és esetleg szavaztatja meg a neten, hogy melyik a legjobb. Volt már ilyenre példa.
Amúgy, mint előzőleg írtam, a ruhák nem rosszak (a cipő kivételével), csak lehetnének kicsit modernebbek, eredetibbek. De tényleg nem ezen fog állni vagy bukni a VB sikere.:o)
Csak hát ez a blog erről szól.

@gyongyi70:
" na, ez igen!"
Ugye mennyire más? :o)

Attilajukkaja 2017.07.13. 09:58:17

@Anselmo:
"teljesen rendben van az egyszerű ruha.
Persze dughatnának pávatollat a fenekükbe."
Te melyik poszthoz szóltál hozzá? Mert ezt így nehéz értelmezni. Persze van, akinek egy szimpla egyenruháról is csak ugyanaz jut mindig az eszébe. :o))))

@sZulamith:
"Tervezője bionyára fázós, mert az alkalom, és a nyári meleg is szelősebb ruhát kívánna."
Nagyon igaz! :o)

gyongyi70 2017.07.13. 10:00:38

@Attilajukkaja: Hm. Hát igen. Magam nem vagyok tervező, de igényes felhasználó igen, és mint ilyen elmondanám, hogy ezeket a ruhákat sosem venném meg magamnak, nem szívesen viselném, ezért így lehet és van is véleményem. Naponta (na jó, hetente) "bírálok" el ruhákat, amelyek mind az én szekrényemre pályáznak, ezért rutinos kritikus vagyok.
Egyébként vannak Maon nagyon jó, tehetséges tervezők, én is szoktam ezektől vásárolni (természetesen nem a felső árkategóriásokra kell gondolni), ezért nem hinném, hogy ennél jobb nem lehetett volna. Pláne, hogy tegnap megtaláltam a darabköltséget is: 200 ezer forint fölött van az öltözék ára darabonként... ennyiért talán még chanel-t is kapni....

Irbisz 2017.07.13. 10:51:56

@Attilajukkaja:
Az öltöny es a kosztümök gyönyörüek, elismerem, viszont a kabatok sem a nön, sem a ferfin egyaltalan nem tetszenek, szamomra diszharmonikusak.

Irbisz 2017.07.13. 10:53:12

@Roan:
Nem mindegy hogy mennyi penzt ölnek egy egyszeri kethetes esemeny hostesseinek ruhajanak tervezesebe es elöallitasaba, ahol ez a tevekenyseg erösen masodlagos, kb. nem sok minden függ töle a rendezveny sikeressege szempontjabol, mig egy legitarsasag eveken at hasznalt egyenruhaja sokkal fontosabb az adott ceg es arculata szamara- de ott sem döntö jelentösegü a szolgaltatas milyensegenek egyeb tenyezöihez kepest, brandet erösiti, arculatot ad, de az üzletmenetet es a profitot nem fog javitani (legfeljebb erösen attetelesen).
Persze azt joggal lehet mondani, ha mar eltapsoltak horror penzt erre az esemenyre, meregdraga es tularazott minden, akkor miert nem szantak erre is meg + 500 millio HUF-ot hogy klasszis legyen a ruha :)

Es mivel ilyen mellekes jelentösege van annak hogy milyen a formruha, egy atlagos, erzelmeket nem keltö se ize, se büze latvanyt kivalto ruha böven megfelel a celra valo alkalmassagnak- kiveve hogy 200 000-be került darabja, de hat ezt tudjuk be annak, itt is vannak tüzközeli cegek.

Attilajukkaja 2017.07.13. 11:22:33

@gyongyi70:

"ezeket a ruhákat sosem venném meg magamnak"
Azért vedd figyelembe, hogy ezek a ruhák nem utcai viseletre készültek.

"nem hinném, hogy ennél jobb nem lehetett volna"
Én sem! :o)

"200 ezer forint fölött van az öltözék ára darabonként... "
Meeeennnyi? Megáll az ész!

@Irbisz:

"viszont a kabatok sem a nön, sem a ferfin egyaltalan nem tetszenek, szamomra diszharmonikusak"
Most a kínaiakról van szó, ugye? És mi a diszharmonikus egy egyszerű, egyszínű, de elegáns férfi öltönyben? A magas kabátnyak a tradicionális kínai stílusra utal.

"hat ezt tudjuk be annak, itt is vannak tüzközeli cegek"
Én is erre gyanakszom! ;o)

gyongyi70 2017.07.13. 11:37:28

@Attilajukkaja: "A másik közbeszerzést - szintén rendkívüli sürgősségre hivatkozva, hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást - a budapesti vb szervezőinek és a FINA embereinek egyen- és formaruháinak előállítására, gyártására bonyolította le Bp2017 Nonprofit Kft. Itt három ajánlattevő közül a Roland Divatház Zrt. győzött, az előzetesen becsült nettó 224,45 millió forint helyett valamivel olcsóbb, 211,41 millió forintos árajánlattal. A másik két ajánlattevő a szombathelyi székhelyű Styl Fashion Kft. és a budapesti Belvárosi Aranykéz Bt. volt. A nyertessel február 8-án leszerződtek."
www.napi.hu/magyar_vallalatok/tovabbi_437_millioval_nott_a_vizes_vb_koltsege.631832.html

sürgősség miatt hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás... hm. milyen kis szenilisek, az utolsó pillanatban jut még ez-az az eszükbe...

Attilajukkaja 2017.07.13. 11:40:33

@gyongyi70:
Köszi az infót!
"milyen kis szenilisek, az utolsó pillanatban jut még ez-az az eszükbe..."
Ja, ja! Csak tegnap derült ki, hogy Vizes VB-t rendezünk Budapesten. Agyrém!

gyongyi70 2017.07.13. 11:41:31

@Attilajukkaja: "Azért vedd figyelembe, hogy ezek a ruhák nem utcai viseletre készültek."
Figyelembe vettem. Nekem is "meg kell jelennem" néha (konferencia, előadások tartása, hivatalos tárgyalások), oda sem venném fel. :-) Mivel kicsi, filigrán alkat vagyok általában kerülöm a kosztümöt (kivéve, ha nagyon muszáj), ezért eléggé otthon vagyok az elegáns egyberuhák világában, kis zakóval. Az én ízlésemnek ezek továbbra sem megfelelőek. :-)

Irbisz 2017.07.13. 12:36:33

@Attilajukkaja: "És mi a diszharmonikus egy egyszerű, egyszínű, de elegáns férfi öltönyben? A magas kabátnyak a tradicionális kínai stílusra utal."
Az öltönyben semmi, de mint irtam is, az öltöny es a kosztümök nagyon tetszettek, szabasra, szinre is, csak a kabatok nem.

Attilajukkaja 2017.07.13. 12:54:35

@Irbisz:
"Az öltönyben semmi"
Igaz, bocsi!
A kabátok talán azért diszharmonikusak akkor, mert nehezen illeszthetők össze a többi kínai szabású cuccokkal. Ezek a fazonok inkább az európai öltözködésre jellemzőek. Gondolom, a tervező így akarta ötvözni a nemzeti stílust a nyugatival, hiszen az öltöny sem egy tipikus kínai ruhadarab.
Nekem inkább a sapijuk furcsa egy picit. Számomra az nem illik a koncepcióba. :o)

@gyongyi70:
"Nekem is "meg kell jelennem" néha (konferencia, előadások tartása, hivatalos tárgyalások), oda sem venném fel. :-)"
A világért sem akarnálak rábeszélni ezekre a darabokra, de egy konferenciai előadó sem ugyanazt viseli, mint mondjuk egy pincérnő vagy egy recepciós, aki a ruhájával is képviseli a cégét. Ezek a hölgyek pedig inkább az utóbbi kategóriába sorolhatók.
Én arra lennék kíváncsi, hogy milyenek ezek a ruhák kabátka nélkül, egy normálisabb cipővel. Lehet, úgy valamivel jobban néznek ki (?).

gyongyi70 2017.07.13. 14:05:44

@Attilajukkaja: Lassan kiszállok a beszélgetésből, mert csak ismételgetni tudom magam: a ruhák önmagukban ódivatúak (az utcán kb. mikor láttál ilyen loknis szoknyákat? Én a tanítónénimre emlékszem a 70-80-as évekből... ), és nem is előnyösek az elvileg fiatal, jó alakú hölgyeknek, akiknek inkább sikkesen hangsúlyozni kellene az alakját, nem elrejteni. (Bár az egyik kishölgy, nem tudom, milyen koncepció alapján, de pont az, aki a legrövidebb változatot viselte elefánt lábakkal rendelkezik, de reméljük, ők csak a bemutató modellek voltak és az igazi hostessek tényleg csinik lesznek). Lehet, persze, hogy a loknis szoknya a víz hullámzását hivatott jelezni, de akkor meg úgy csavarhattak volna rajta egyet, hogy hosszú, maxi ruha lett volna belőle, tüll-szerű, vagy más "leomlósabb" anyagból, így jelmezszerűbb ruhát alkothattak volna. Ez a ruha kicsit olyan hétköznapi, feltűnést kerülő, háttérben maradó igyekszik lenni, ez is lehet egy irány, de ez meg azért bántja a szemet, mert ma teljesen más a divat, ezért mégiscsak megüti a szemet. Valszeg ezért is van róla vita itt-ott, más is érzi, hogy "valami nem stimmel", csak nehéz megfogalmazni, mi. (Én nem emlékszem, hogy pl. a legutóbbi olimpiai formaruhákról bárki blogot/vitaindító cikket írt volna. Bemutatták, lehozta az mti, más is átvette, oszt ennyi.

gyongyi70 2017.07.13. 14:28:54

@Attilajukkaja: nézd meg pl. ezt a szoknyát:

www.orsay.com/hu-hu/toebbretegu-szoknya-72213698.html

Semmi különös, fast fashion márka, de csinos, sikkes, ha a víz hullámzását szeretnénk idézni (pl. egyszínű kék anyagból). Máris sokkal jobb.

Attilajukkaja 2017.07.13. 14:48:53

@gyongyi70:
"a ruhák önmagukban ódivatúak"
Ezzel egy pillanatig nem vitatkoztam. És nem mondtam,hogy tetszenek ezek a formaruhák (olvass vissza), hanem hogy elmennek ahhoz, hogy valaki kivigye a dobogóhoz az érmeket. De én is elég uncsiknak tartom őket és még véletlenül sem eredetiek.

"nézd meg pl. ezt a szoknyát"
Egyetértünk! Nagyon szép szoknya. Szerintem mi nem is vitatkozunk. :o)

Amúgy minden Olimpia előtt szoktak cikkezni a formaruhákról és mindig hosszú viták kerekednek ki belőle. :o)

Roan 2017.07.17. 10:09:48

@Irbisz: Igen, abban egyetértünk, hogy nem ez a legfontosabb, bár, a tv-közvetítésben, fotókon a hostessek látszódni fognak, tehát azért nem is mellékes. Viszont rossz ruhát tervezni pont ugyan annyiba kerül, mint jót. Simán lehet, hogy a nyertes akár még drágább is volt, mint a többi pályázó, ugyanis a jelek szerint ennél a VB-nél nem a költségeket tartották szem előtt.
süti beállítások módosítása