kolin_hobbi ruhamentő

Sziget fashion

2016. augusztus 11. 00:00 - fashionLi

Elő a fesztivál ruhákkal, mert elstartot az egy hetes őrület az Óbudai-szigeten.sziget.jpg

Jövő keddig élvezhető a Sziget fesztivál, és ezzel együtt a rengeteg külföldi is, akik beveszik a várost. Az előrejelzés szerint lesz nagy szél hétvége felé, szombat-vasárnap már csendesebb,de esősebb időre készülhetünk, és az utolsó napokban felhős 28fok lesz. Na ehhez igazístuk a fesztivál ruhatárat is.

Június végén már olvashattál itt a blogon a fesztivál szettekről. És ha egyedi pólót akarsz házilag, az is könnyedén megvalósítható.

Na de a lényeg, hogy esőkabát-pulcsi-víztaszító cipő nélkül nem fog jól esni az esti sárbanmászás (sem).

Mutatok pár inspirációt, ha a basic farmer+polón kívül többet szeretnél. A feltűnés még így sem garantált, ismerve a Sziget elvetemült-őrült világpolgárait. De próbálkozni és utat mutatni lehet!

Hajrá!

11port-eliot-street-style-vogue-1aug16-darren-gerrish-_426x639.jpg

port-eliot-street-style-vogue-1aug16-darren-gerrish-24_426x639.jpg

port-eliot-street-style-vogue-1aug16-darren-gerrish-30_426x639.jpg

port-eliot-street-style-vogue-1aug16-darren-gerrish-38_426x639.jpg

port-eliot-street-style-vogue-1aug16-darren-gerrish-40_426x639.jpg

port-eliot-street-style-vogue-1aug16-darren-gerrish-50_426x639.jpg

A képek forrása: port eliot fesival

Ha nem tudod honnan szerezz be különleges , feltűnő, vintage darabot, akkor elmehetsz turkálókba, de a Szputnyik shopban is elég sok menő dolgot találni!heouhlj.jpg


►Gyere holnap is!
►Tegnapi bejegyzés: Dizájnermárkákban az olimpián
►Kövess és olvass, nézegess  nap, mint nap. De hol is?
Facebook    
Instagram
Pinterest       

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napichic.blog.hu/api/trackback/id/tr1010117536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BahariAnna 2019.08.11. 16:34:34

Eddig minden évben én is próbáltam divatosan kimenni Szigetre, de rettentő nagy a por, meleg van.. izzadtam egész végig. Idén teljesen egyszerűre fogtam és kényelmesre a formát.... kényelmes edzőcipő, rövidnadrág és csókolom, nem sültem meg, nem sajnáltam a ruhát, ha koszos lett. :) www.ujsagomat.hu/ca/ még online nézelődtem valami akció után is. elég kevés pénzből kihoztam
süti beállítások módosítása