Az egyik leghíresebb magyar designer márka, a Nanushka újított a bevált betűtípusán.
Nem megszokott, és főként nem gyakori eset, hogy egy bevált márka a logóján változtat. Egy jól megválasztott és régóta használt márkajelzés már beépült a közönség tudatába. A Nanushkánál ez néhány évente bekövetkezik. Kezdődött a csupa kisbetűs,egymáshoz kapcsolódó betűkkel. Majd 2017-ben változott a méret és a stílus, letisztult és nagyon modern betűkkel azonosítottuk a márkát. Most pedig a talpas betűkre váltottak. Íme a változás folyamata:
A magyar márkánál volt már egy nagy változás néhány hete, ugyanis már férfi kollekció is elérhető. A márka életén azonban az új betűstílus nem változtat és azon sem, hogy Sándor Szandra márkája továbbra is kedvelt külföldön (is). Legutóbb például a Párizsi Divathéten Kristen Bell egy bőr Nanushka kezeslábasban jelent meg.
A márkához kapcsolódó érdekesség, hogy különleges kezdeményezést indítottak egy Nógárd megyei községben(Terény). Az itt élő nők megtanulhatták az egyedi kerámia gombok készítését, melyek a későbbi kollekciókban is meg fognak jelenni.
►►►Kövess a következő helyeken is:
►Facebook
►Instagram
►Pinterest
►Youtube
►►►