kolin_hobbi ruhamentő

Egyszerű póló festés

2020. május 10. 09:03 - fashionLi

Az előző bejegyzésben láthattad, milyen ha a farmerkabátra kerül egyedi tervezésű és kivitelezésű minta. Most lekerül a farmerkabát és az egyszerű fehér póló kerül előtérbe. Erre egy szót festettem, amit hagyományos kalligrafikus betűkkel írtam. Ennek lépéseit szintén videóban is követheted.

 

Hozzávalók:

-póló/de bármilyen textil lehet.
-textilfesték(ek)
-ecset/szivacs
-vasaló

1.lépés
A mintát/szöveget először tervezd meg papíron. Feketét használj, ha fehér pólóra készül, mert ha aláteszed, át fog látszódni-egy lépést megspórolsz- Ha szines a póló, akkor ki kell vágni a feliratot és a felsőn át-és előrajzolni.Én itt a felirat elrendezésével játszottam, ezt vágtam fel és illesztettem össze 3 soros feliratként.

img_6650.JPG

2.lépés
Fesd rá az anyagra. Ecsettel dolgozz a pontosabb kivitelezésért. Ha hasonló színes pacákat is szeretnél, akkor ezt fröcsköléses, vagy a videóban látható szivacsos nyomkodással érheted el.img_6659.JPG

img_6671.JPG

img_6682.JPG

3.lépés
Néhány órás száradást követően kifordítva vasald 1-2 percig, és már készen is vagy [:

_5056645.JPG

_5056638.JPG

Jó munkát! Ha te is készítettél mintát/feliratot , küldd el(:

►►►Kövess a következő helyeken is:
Facebook    
Instagram
Pinterest
Youtube
►►►

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napichic.blog.hu/api/trackback/id/tr1915669602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása