kolin_hobbi ruhamentő

Vágj és alakítsd egyedivé

2016. április 22. 07:24 - fashionLi

DIY egyberuha

Közeledik a jó idő, a meleg,nyár.. Előkerülnek a tavalyi ruhák is. Ha némelyiket kicsiit unalmasnak tartod már, vagy nem tetszik. NE dobd ki! Ruhát amúgysem szabad kidobni , viddd inkább el valamelyik közösségi vásárra, vagy adományozd el. Vagy biztosan van egy olyan ismerősöd, aki szereti felhasználni az anyagokat, hogy egy újabb ruhadarabot, kiegészítőt alkosson belőle, ő örülni fog neki .

Kedvenc színem a zöld. Ezért egyszer ..néhány éve már...(pontosabban 4 ) vettem ezt a vastagabb egyberuhát. De már akkor is tudtam, hogy ezen valamilyen átalakítást végre kell hajtani, mert így túl unalmas volt.

zoldruha1.jpg

Először egy papírból vágtam ki kis háromszögeket. 4 ugyanakkorát és egy nagyobbat középre. Rápróbáltam, hogy milyen is lehetne... Tetszett. Jöhetett az olló, kivágtam, és íme:

zoldruha2.jpgValami még kellett... Szeretem a hátul kivágott, érdekes pántos ruhákat, ezért a hátából is kivágtam egy darabot.

zoldruha3.JPGAmi kellett hozzá:
-ruha
-olló
-(papír ,ha először próbálgatnád a kivágandó mintákat)
-varrógép: a szélek eltisztázásához nem árt, ha egy varrógéppel gyorsan végigmegyünk rajta, DE szabad kézzel is lehet, fél óra lesz kb,. Én úgy gondolom, hogy megéri, mert sokkal szívesebben hord az ember egy olyan ruhát, amihez ő maga is beleadta saját erejét, ötletét !

Minden maximum 1 óra az ötleteléssel együtt. És lett egy saját kézzel egyedivé varázsolt ruhám.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napichic.blog.hu/api/trackback/id/tr898652798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása