kolin_hobbi ruhamentő

Elegánsan vagy lazán? Nem kell választani!

2017. július 05. 01:36 - fashionLi

Középpontban a kosztüm nadrág

A tavalyi évben ismét előkerültek a kosztüm nadrágok, de más összeállításban, mint amit megszoktunk . Ugyanis kilépett az irodai közegből, és az utcai viselet kedvelt darabja lett. Lazaság és elegancia egyszerre.

Tippeket és ötleteket már olvashattál itt a blogon, mivel érdemes párosítani ezt az élére vasalt fazonú szövetnadrágot. Itt  pedig egy saját outfit bejegyzésemben mutattam meg, hogy én hogy viselem. De ma jöjjön újra hétköznapibb összeállításban ugyanez a nadrág.

Miért is szerethetjük az öltöny/kosztümnadrágot?

Mert szuperül kombinálható a sportos és elegáns darabokkal egyaránt. Ideális viselet a munkahelyre elegáns kiegészítőkkel és cipővel, de ha úgy adódik délutánra egy sportos cipővel már a lazaság lehet a fő szempont.

A fekete mellé a kéket választottam társ színnek. Az elegáns nadrág komolyságát a basic pamutpóló, farmerkabát és sportcipő ellensúlyozza.

_7032672_1.JPG

A magasított derekú nadrág jobban érvényesül, ha betűröd a pólód. Akár övet is tehetsz.
_7032673_1.JPG

_7032679.JPG

Nálam a kiegészítők fontos részét képezik az öltözéknek. Néhány kisebb darab, vagy egy hangsúlyos ékszer elmaradhatatlan.
A farmerkabát varrásával megegyező színű karkötőt választottam és ezt a mintás kék hajpántot. 

_7032730.JPG

_7032729.JPG

Tavaly még csak álmodtam és terveztem, hogy egyszer Londonban élhetek. Ekkor varrtam és festettem ezt a  bőrrel kombinált táskát. Most pedig már ott is hordhatom :) A nyaklánc apró díszei pedig az örök életérzésemet tükrözik, ezért is örülük, hogy még Magyarországon rátaláltam.

_7032736.JPG

_7032720.JPG

_7032705.JPG

Hagyd, hogy érvényesüljön a cipő, tűrd fel a nadrág szárát._7032709.JPG

img_2039.JPG

Nadrág: Orsay
Póló: Mango
Cipő: H&M
Táska: saját tervezés és készítés
Kabát: TimeOut -2005-ből.
Karkötő: H&M
Hajpánt: H&M
Napszemüveg: Accessorize

_7032726.JPG

►►►Gyere holnap is!

►►►Követhetsz a következő helyeken is:
Facebook    
Instagram
Pinterest
►►►

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napichic.blog.hu/api/trackback/id/tr2312640123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása